środa, 6 stycznia 2016

Winter Session + Candy u Lili i zdjęcie na konkurs

Hejka ! Dziś wyszłam z modelami na małą sesyjką zdjęciową :) Zabrałam ich dość sporo, zdjęcia moim zdaniem nie wyszły też tak tragicznie, no nie? Dzisiaj przesyłam pierwszą porcję fotek bo nie chce Was zasypać tymi zdjęciami xD Sami oceńcie moje foty, ale przed tym przesyłam zdjęcie na konkurs u Iskry  pt. ❝ Koń i jeździec
Atenka i Justy :*
Oraz baner do Candy na  Lili's Stable 
Link do notki TU

 
 Odpowiedzi na pytania:
 1. Ile masz figurek poszczególnych firm?
Obecnie to:
Breyer: 7
CollectA: 5
Schleich: 43
No name: 4 ( w tym 2 CM)
  Razem to 59 modeli :) Stan ze stycznia 2016
2. Jakie jest twoje największe figurkowe marzenie w tej chwili? (wklej zdjęcie lub link)
Na chwilę obecną to....chyba Tout Suite albo O'Leary Irish Diamond *.*
http://www.identifyyourbreyer.com/images/2015-22.jpg



http://www.identifyyourbreyer.com/images/1277a.jpg
3. Jaka jest twoja ulubiona maść?
Myślę że gniada ale inne też lubię^^
4. Jaka jest twoja ulubiona rasa koni?
Koń husculski i hanowerski , nie potrafię wybrać jednej xD
5. Jaka jest twoja ulubiona rasa psów?
Owczarek Niemiecki
6. Jaka jest twoja ulubiona figurka w kolekcji? Dlaczego? (wklej zdjęcie)
Trudno mi stwierdzić... Myślę że moje serce skradł Mini Shetty Schleich- Kubuś <3

7. Którą figurkę z mojej kolekcji chcesz mieć? (wklej zdjęcie, możesz moje)
Klaczkę arabską z CollectY :)

8. Jaka skala Breyer jest twoja ulubiona?
Traditional bo mają najwięcej szczegółów
9. Jaka była twoja pierwsza figurka? (wklej zdjęcie)
Było ich kilka ale najpierw rozpakowałam klacz pinto Nutkę *.*

10. Którą ze swoich figurek najbardziej chcesz zmienić w custom? (wklej zdjęcie)
Myślę że Rio, ma dość dziwną grzywę a maść nie zachwyca ...

To tyle z pytanek :)

 Ok, przejdźmy do sesji :







To by był na tyle !
Narka!
Roxy :*

8 komentarzy:

  1. Śliczna sesja ;)
    U mnie śnieg też już spadł

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ^^
    Fajne odpowiedzi!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia. Też biore udział w konkursie u Lili. Czy mi się wydaje że zmieniłaś wygląd bloga?
    Pozdrawiam. Zapraszam do mnie
    szumiacepola.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie! Życzę powodzenia w konkursie, jak i w Candy ;). Zapraszam również do wzięcia udziału do mojego Candy :D.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odopowiedzi :). Zdjęcie na konkurs do Iskry fenomenalne <3! Wygląda,jak robione na podwórku przed jakimś pałacem :). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie konkursowe jest śliczne,życzę powodzenia :D Mini Shetty trafia chyba do wszystkich! Jest przeuroczy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sesyjka *.*
    Talent do fotografii masz,i to niemały ^ ^
    Pozdrowonka!

    OdpowiedzUsuń