piątek, 18 grudnia 2015

Breyer Liam i sporo rzeczy xD

Hej Wszystkim !!! 
Nie było mnie tu troszkę czasu - nie wiele się u mnie zmieniło . . . Jedynie to to że przybył do mnie nowy breyerek - Liam Koń Roku 2015 :) Przeszłam niedawno na breyery bo ostatnio ze skalą LB nieco krucho xD Schleichy 2016 niezbyt mnie zadawalają , takie jakieś mało realistyczne :/ Pod ostatnim pościkiem zauważyłam kilka pozytywnych komentarzy za co z całego serducha dziękuję ^^ Tylko jedna osoba napisała 2 pytanka pod poprzednim postem -  Shell  dziękuję :* A więc odpowiadam :
- Czy jeździsz konno?
Tak, od kilku lat. Moją przygodę z jeździectwem zaczęłam mając  coś koło 7 lat ale wtedy nie brałam tego tak na serio. Jazdy były więc z długimi przerwami. Ostatecznie postanowiłam iść w tą stronę gdy miałam 9 lat.
- Jaka jest twoja ulubiona maść konia?
Hmm... Szczególny sentyment mam do gniadoszy, ale karosze czy siwki też są piękne. No szczerze nie mam ulubionej xD 
PRZYPOMINAM ŻE PYTANKA MOŻNA DALEJ ZADAWAĆ :)

Przejdźmy do opisu :) 
Opisywany model to:
Liam Koń Roku 2015 Breyer 62114 ( Liam, Strawberry Roan Quarter Horse - 2015 Horse of the Year) 
U mnie nosi imię Redhead ( co znaczy rudzielec xD - no w sumie on taki rudy nie? )
 Trafił do mnie bardzo spontanicznie - * MUST HAVE *   w 2016  chyba już go nie bedzie w sprzedaży bo jest to model tylko dostępny w 2015 roku.  Sama sobie kupiłam drugi prezent na Mikołajki... No bywa.


Przejdźmy do szczególnego opisu. Koń jest rasy AQH ( American Ouarter Horse ) , maść to chyba kasztanowato- dereszowata z tego co się orientuję.  

 

Redhead posiada szeroką łysinę na pysku oraz zaróżowione chrapki ( + małą zmarszczkę ^^) Kopyta są pomarańczowo-  kremowowo - złote jeśli istnieje taki kolor xD
Grzywa i ogon są ciemno brązowe wpadają nawet nieco w bordowy. W oczach widać trochę białek. 

Z lewej strony też ładnie się prezentuje choć prawa strona jest bardziej rzucająca się w oczy.

 Mordełka *-*


Niżej z Kamilą ( ogłowie sznurkowe by me xD )
 
  
Z opisu to by było na tyle :)
Teraz INFOrmacje :
1. Tło do zdjątek się zmieni - niedługo zawita u mnie mata trawiasta z Makieta.pl i druknę sb kilka fotek 
2. Niedługo będzie sesja zimowa - nie ,to nie będzie prawdziwy śnieg tylko wata xD
3.  W Boże Narodzenie opis moich tradków które przybędą w Wigilię :D
Nie zdradzę Wam któż to ^^ będzie suprise !
4.Zrobiłam kilka akcesów dla modeli min. kantar dla Redheada , Lady Merry oraz dostałam od koleżanki 2 derki :) Otrzymali je Tadzik i Astec - chłopcy się przeziębili ...
5.Moja półka przeszła edycję świąteczną xD chcecie zdj ?
6. Chcecie post o moich innych końskich rzeczach , czy też moje rzeczy do jazdy konnej ( buty , bryczesy itp.???
7. Jakieś pytanka lub posty na życzenie ?
To by było na tyle :)
Pozdrawiam!
Roxy :*

7 komentarzy:

  1. Gratuluję konika :)
    Zapraszam na konkurs u mnie!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Graty! Mordka jest... Nie chcę przeklinać, ale zaje... *-* Nie wiedziałam, że ten model jest taki ładny. Co prawda nie zdążę go kupić w 2015, ale dobra, przyznam że bym chciała. Z informacji napiszę krótko, na wszystkie pytania czy chcecie odpowiadam tak c: Fajne pomysły, a z watą to sama o tym myślałam... xDD A teraz pytania:

    1. Czy w stajni w której jeździsz masz ulubionego kunia?
    2. Jeśli spadłaś z konia, opowiedz o tym
    3. Co zainspirowało Cię do założenia bloga? Czytałaś inne blogi zanim go założyłaś?
    4. Mieszkasz w domu czy w bloku?
    5. Czy Twoi rodzice wiedzą o blogu?
    6. Czy mówiłaś znajomym w szkole o nim, lub dawałaś im adres? Jeśli tak, co było dalej?
    7. Czy podobają Ci się fiordy i pręga na koniu tej rasy? XDD

    Wymyślałam żebyś miała na co odpowiadać, bo ten, no... Uwielbiam czytać odpowiedzi.
    PZDR C:

    OdpowiedzUsuń
  3. To się fajnie składa bo ja lubię odpowiadać xD fajne te pytanka ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koń przecudny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok,pytanko numer 2--->
    Co byś powiedziała,gdyby do twojego pokoju weszło stado fioletowych radosnych pingwinków z ząbkami jak króliki,tańczących w rytmie polki z marchewkami W ZĘBACH? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny sobie prezent zrobiłaś, bardzo przystojny nabytek ;). Ciekawe co sobie zamówiłaś pod choinkę... modeli tak wiele do wyboru, że nawet trudno zgadywać :).
    Pozdrawiam
    www.larositastable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 1, w jakiej jezdzisz stadninie 2jaka lubisz potrawe 3 czy masz ulubiona rase psa 4 masz psa 5 masz fiorda w swojej stadninie6 jaka lubisz rase koni pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń