piątek, 13 listopada 2015

Ogłowia dla Mariah oraz pytania !

Cześć ! Co tam u was? Jak leci? U was też taka ,,nudna'' pogoda ? Ani to deszcz, wiatr czy słońce , a co dopiero śnieg. Ponuro, mgliście , chłodno - moim zdaniem to najgorsza pogoda jaka może być. Nie da się nic zrobić w terenie , jakiegoś ciekawszego opisu, sesji czy chociaż paru zdjęć. Coraz bardziej wątpie że na święta ( które tak bardzo kocham♥ ) będzie śnieg. Fajnie by było . . . :) Już wyobrażam sobie taką idealną zimową sesję . . . powróćmy do szarej rzeczywistości -ehm . . .  małe szanse ;< Gdy jeszcze była kolorowa jesień planowałam zrobić wyścig typu Cross w terenie dla Schleich i Collecta ( taką jakby sesję czy coś xd ). Kilka przeszkód , około 5 zawodników , jakieś rozetki, nagrody itd. No ale pogoda musiała dać się we znaki :/
Święta zbliżają się wielkimi  małymi kroczkami, dlatego i ja postanowiłam zaplanować sobie co będę chciała na Mikołaja i pod choinkę. Wstępnie zadecydowałam że trafi do mnie jakiś Tradek. Wcześniej była już o tym mowa, pewnie pamiętacie mój szał na Marwari xD Już mi się znudził tak szczerze , poczytałam o nim i o jego wadach , zaletach itd. Zdecydowałam się więc na. . .
i tego wam nie zdradze :P
Pod koniec postu znajdziecie zgadywankę.
Koniec zbędności , do rzeczy. . . A więc w dzisiejszym poście będzie o rzeczach dla mojego nieco zaniedbanego Breyera- Mariah. Poszłam dzisiaj do pasmanterii i znalazłam ciekawe materiały do zrobienia czegoś dla moich modeli.Wróciłam do domu i zabrałam się do pracy.
W taki oto sposób powstało Winter Bridle Versatile czyli  ogłowie wszechstronne w kolorach zimy . . . no musiałam xD ( + pleciony uwiąz  ) sorki że opisy króciutkie i zdjęć niewiele ale mam sporo rzeczy na głowie ,przesyłam fotki :)

Ogłowie ma kożuszek , jest zrobione z kilku pasm muliny,

wędzidło  wykonane ze srebrnych zapinek

oraz  nieco starsze Western Bridle Brown with a hint of black czyli brązowe ogłowie westernowe z nutką czerni :) Taak , zamęcze was tymi nazwami ,no nie?  ja po prostu lubię takie długie , angielskie nazwy , co na to poradzić . . . 


Ogłowie jest zrobione z brązowego rzemyku. Wędzidło zaczepione o dziurki w pysku konia ( tak aby się trzymało ) , na naczółku ? łańcuszek, pod pyskiem też. Wodze niezbyt westowe , nie miałam materiałów aby zrobić takie na serio westernowe xD ( wynalazłam tylko 1 zdjęcie w stosie innych na laptopie , kiedyś ukaże się dokładniejszy opis :)
Byłam ostatnio na jeździe - przesyłam zdjęcie 
Koniki to hucułki :) to pierwsze to ja i Nagietka xD dalej Wacik, Portos i Rekin ♥


Sorki. . . :(
Bardzo przepraszam za moją nieobecność na blogu. . . wstyd mi tak opuszczać ten blog . . . Czasu jest coraz mniej , nauki więcej. Wracam ze szkoły coś koło 16 , robi się ciemno jak przystało na nieszczęsny czas zimowy więc z jakąkolwiek sesją nie ma opcji. Z opisami też krucho bo światło dzienne jest do tego potrzebne , a z lampy wychodzą baaardzo źle :( znajdę pół godziny czasu - zdążę jedynie napisać wstęp do postu , a nie zawsze mam te pół godziny. Już wcześniej pisałam że jakoś uporządkuje czas , ale to było niewykonywalne dla mnie. Mam nadzieję że zrozumiecie to. Staram się jak mogę . . . Jeszcze raz bardzo przepraszam.

Zgadywanka :

INFO + pytanka pilne !
1. Będą zmiany w tle na blogu , informuje od razu xD
2. Piszcie w komach odpowiedź do zgadywanki :D
3. Gdybyście mogli jakieś imię dla Mariah wymyślić , co ? fajnie by było !
4.Pisać opowiadania z perspektywy modeli ?
6. Jak wam przypadły do gustu moje ogłowia o kosmicznych nazwach? ;''D
7.Wy też już myślicie o prezentach świątecznych?Bo ja taak :)
8. Jaki nick lepszy : Donia Schleich czy Roxy ;*?  
Wytrwaliście czytając cały post?  Super !
Pozdrawiam moich wiernych czytelników !
Pa! 
Donia/ Roxy :*













12 komentarzy:

  1. Fajny post a ogłowia... Awwww ;3
    1. Fajnie :P
    2. Czwarty koń
    3. Mariah XD Nie mam głowy do imion.
    4. Jasne, fajne to jest.
    5. JAK MOGŁAŚ ZAPOMNIEĆ O PUNKCIE PIĄTYM?!
    6. Już mówiłam (pisałam) że suuuper :D
    7. Staram się nie, ale mi nie wychodzi XD
    8. Jak wolisz, ja miałam ,,Roxy ^^" XD I było ładne to tak samo. Teraźniejsze bardziej mówi o Twoim zainteresowaniu ale Roxy twż fajne.

    ~Szlejch Mai

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;* punkt 5 yyy poszedł sobie na spacer xd to ja miałam ,,Roxy ;* " na fb kiedyś tam i sobie przypomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Oki :3
    2.1 koń XD
    3.A bo ja wiem XD....
    4.Czasami:) Jak jakiś nowy jest :)
    5.(faceplam)
    6.Nie czytałam tego XD weszłam tu jedną minutę temu ....XD
    7.O taaaak :)
    8.Szczerze? to mi Roxy pasi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłaś nazwę na Roxy! :D Fajnie :)

    Bardzo ładne ogłowia ;*

    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne akcesoria :)
    Dla mnie najlepszy marwari.
    Pozdrawiam!

    PS: U mnie n/n.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pędzę na twój blog :) dzisiaj moze jeszcze nowa notka się ukazać 😊 dzieki i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. SBH Phoenix *-*
    Moje marzenie..
    Wacik? Hucuł Wacik..?
    Gdzie jest ta stajnia?! Ja tam chyba bylam.. jezdzilam na gniadym hucule imieniam Wacik..
    A tak btw to super blog :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stanica Hucuł Sułkowice :) dzięx! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokażesz, jak robisz takie piękne ogłowia? Najlepiej pasujące na Schleich C:

    OdpowiedzUsuń