poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Sesja + bla bla bla

Hejka ! dzisiejszy post poświęcę sesji z wyjazdu na ryby oraz kilku (nie) zbędnym INFO :) a więc zaczynajmy !
 Justyna i Gracja

Justyna i Aztec

Nuta i Chester

Ananas

Rubin

Alex

Chester i Justyna

Roxy

Focus

Frugo

To by było na tyle z sesji ;) mam nadzieje że zdjęcia ( które nie są idealne ;\ ) chociaż trochę wam się spodobały :) Nie przedłużając zapraszam do drugiej części czyli Info  . . . a więc taaaaak , pierwsze się zastanówmy . . . od czego by tu zacząć xd aha , już wiem ! Pod choinkę dostanę prawdopodobnie jakiegoś breyera traditional  ( i classic , ale dziś tylko o tradku ), a więc rozważam nad SBH Phoenix  czy Marwari , lub też Gypsy Vanner , albo inny , naprawdę tak trudno mi podjąć decyzje bo wszystkie breyery są po prostu śliczne ( no może nie wszystkie, przesadziłam, większość ) , znając życie gdy spodoba mi się naprawdę jakiś model, ( choć to mało prawdopodobne ) to i tak pewnie nie będzie go w sklepie , i szukać teraz innego równie ładnego :( tu macie zdjąteczka :)

zdjęcia z IdentifyYourBreyer
Dobra to teraz coś lepszego :) dla was, a mianowicie już w następnym poście będzie znajdować się 1 cz. serii ,, Amazing Breyers ''. Ta seria będzie poświęcona modelom , które mają w sobie to coś, co przyciąga wzrok, są jedyne w swoim rodzaju , wyjątkowe, warte uwagi ( oczywiście wg mnie ) :) piszcie w komkach czy takie coś wam się podoba, i breyery itp
to pa :)
 

7 komentarzy:

  1. No to tak. Zdjęcia ładne, fajnie że zabrałaś tyle koni ^^ Ja na Breyera czekam... Pod choinkę też dostanę :D
    Gdybym miała wybierać to bym wzięła Marwari. Zdradzę Ci że go miałam kupić ale wybierałam pomiędzy nim a Royal Bloodem. Te dwa Breyery ze zdjęć... Nie lubię zbytnio modeli ze szczotkami pęcinowymi, ale gdybym już miała wybrać to Phoenixa.
    Mam nadzieję że uda się wybrać :)
    Fajny pomysł na serię, tylko ja zrobiłam podobne dwa dni temu w roboczych... Tylko u mnie chodzi o 5 Breyerów, w każdym poście odpada jeden a ten który zostanie będzie przezemnie kupiony. Myślę że nasze posty będą inne więc nic się nie stanie :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze biorę na sesje nie więcej niż 10 , ale na wyjazd na ryby zabrałam wszystkie xd w Gypsym jakoś na początku przeraziły mnie te gigantyczne szczoty , ale powoli zaczął przyciągać mój wzrok , z resztą raczej go nie kupię bo nie ma go na Monocerusie i Breyer.com więc odpada . . . znasz może jakieś inne fajne sklepy internetowe z breyerami ? Przwkonałaś mnie z tym Marwari , ma śliczną pozę , maść i ta głowa . . . :* ma taką jakby lekkość w sobie . . . i to cos ^o^ nie martw sie , serie różnią sie od siebie :) pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki :) Najbardziej mi się podoba ta z Frugo.
    Co do Traditionali - mogę Ci polecić wszystkie trzy. Mam Gypsy i Phoenixa - są świetne. Bardzo dobrze pomalowane i mają spoko pozy. Co do Marwari - jest numerem jeden na mojej chciejliście. Jak tylko znajdę kasę to pojawi się u mnie. Masz dylemat, bo wszystkie trzy są świetne.
    Z niecierpliwością czekam na post Amazing Breyers - zapowiada się ciekawie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak prawdę mówiąc to najlepiej na Allegro, a jak tam nie znajdziesz to wejdź na ceneo i szukaj tam. Lepiej jak znajdziesz jakiś sklep to możesz popatrzeć na opinie :) Powodzenia życze i zapraszam na kilka NN

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Monocerusie znalazłam, ale jest ostatni model. Daję link:

    http://sklep.monocerus.pl/traditional/326-breyer-traditional-1497-gypsy-vanner.html

    Lepiej zapytaj się Capricorn czy będzie jeszcze dostawa, bo jak byś na razie nie kupowała to lepiej wiedzieć dla świętego spokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Na allegro także widziałam. Jednak tam są za 200 coś i 280 złotych więc słabo z ceną... U Capricorn jest za... Za 180 zlotych.

    http://allegro.pl/breyer-traditional-1497-gypsy-vanner-i5595028204.html

    http://allegro.pl/breyer-gypsy-vanner-i5608806620.html

    Ta pierwsza aukcja jest od Capricorn z Monocerusa. Myślę że pomogłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie dzięki :) baaardzo pomogłaś ;) pzdr

    OdpowiedzUsuń