sobota, 28 maja 2016

Jeźdźcy schleich - który najlepszy ?♥

Hej !
Dzisiaj wreszcie coś schleichowego. Przyznam że ostatni typowo schleichowy post .... był 15 lutego xD 
Nadrobię to , obiecuję :D
taa kogo ty chcesz oszukać  leniuchu
Nie wiem czy opisywałam Wam klacz Lipicańską (tą wycofaną) również ze schleich.Wydaję mi się że nie. Przydał by się więc jakiś opis. Na QC było coś o niej wspomniane ale nie było zdjęć.
A więc po napisaniu tego posta biorę się za robienie fotek klaczy a post już niebawem :D
taa niebawem ... niebawem to ma być recenzja ksiązek XD
Dobra, koniec zawracania głowy, do sedna :)

Dzisaj przedstawię Wam kilka jeźdźców schleich i je ocenię. Będą to figurki które można kupić osobno ale też w zestawie.  W komentarzach będziecie mogli wyrazić opinię na ich temat ( np. który najbardziej Wam przypadł do gustu )

1. Jeździec pokazowy 42284 
Wydaje się całkiem spoko. Fajnie dobrana kolorystyka, przyjazny wyraz twarzy. Ręce troszkę dziwnie ułożone jak dla mnie ale to chyba jedyny minus. Na tej stronie *klik* można zakupić tego właśnie jeźdźca oraz wszystkie inne które ukażę w tym poście. 
 Moja ocena : 8/10 
 

2.Jeździec turniejowy turkusowy 42163
 Raczej każdy wie do jakiego zestawu należy. Błękitno - turkusowe wdzianko , troszkę dziwny wyraz twarzy (?) jak dla mnie. Jeśli chodzi o dobór kolorystyki to naprawdę super się prezentuje.
 Moja ocena to również 8/10 xD
 


 3. Jeździec rekreacyjny fioletowy 42164
Z zestawu z hafingerem. Wyróżnia się z pośród innych kamizelką na kręgosłup. Jedyne co mi przeszkadza to bryczesy które przykrywają buty. Niezbyt mi się to podoba. Poza tym całkiem udana figurka. 
Moja ocena: 7\10
 

4. Jeździec skokowy 42161
W typowym skokowym ubiorze. Jest to jeden z dwóch moich jeźdźców. Wydaje się całkiem spoko chociaż oczy na mojej figurce zostały źle pomalowane - lalka patrzy bezpośrednio w bok i dziwnie to wygląda ;c  Muszę kiedyś nad tym popracować. Jeżeli chodzi o resztę rzeczy to są OK. Bardzo szczegółowe elementy.
Moja ocena: 9,5 /10

 5.Jeździec rekreacyjny różowy 42162
Jeden z lepszych jeźdźców. Ciekawy dobór kolorystyki, dużo detali. Minusem mojej figurki ( bo nwm czy wszystkie tak mają ) jest malowanie - dużo przeciągnięć , plam. Gdyby figurka była dokładniej pomalowana dałabym 10/10. Narazie zasługuje jedynie na 9. 
Moja ocena : 9/10
 
KLIK do sklepu  :)

Ok, to tyle :D
Rusza kolejna edycja Q&A ! ♥ Możecie zadać mi kilka pytanek ;)
Dodałam kilka blogów do To co czytam - możecie looknąć c:
Piszcie w komkach co sądzicie o jeźcach, może macie któregoś ?
Ja stoję nad wyborem którego kupić bo mam tylko dwa a koni koło 50 xD
Do następnego !
Pozdrawiam !
~Roxy


10 komentarzy:

  1. Hey, dawno nie komentowałam!
    Z jeźdźców żadnego nie mam, mam tylko jeźdźca na kuca. :D, który dobrze się też prezentuje na haflingerce. :)
    Tego turkusowego chciałbym mieć... Z konikiem w zestawie przypomina mi E.W. na koniu... Chociaż jej nigdy na koniu nie widziałam. :)
    Pytanka...
    Hmm.. Chyba zadam kilka... :)
    1. Lubisz chomiki?
    2. Grałaś kiedyś w piłkę nożną?
    3. Jesteś wysoka jak na swój wiek?
    4. A wyglądasz jak swój wiek?
    5. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
    6. Co zazwyczaj ronisz na lekcjach?
    7. Grill vs ognisko?
    8. Kupujesz zazwyczaj mięso w spożywczaku czy w specjalnym sklepie z mięsem?
    9. Kolekcjonujesz jakieś magazyny?
    10. Zdarzyło Ci się kiedyś wrzasnąć na całą ulicę?
    11. Masz już wybrany prezent na Dzień Dziecka?
    12. Co w tym roku dałaś swojej Mamie na Dzień Matki?
    13. Lubisz mój blog?
    14. Masz jakiś jeźdźców ze Schleich?
    15. Wolisz blog La Rosita Stable czy Capicorn Meadow?
    16. Najczęstsze słowo, które mówisz?
    17. W jakim stanie masz obecnie włosy?
    18. Lubisz się malować?
    19. Masz jakiś nawyk?
    20. Ile masz postów?
    21. Do you like gwinea pig?
    22. Lubisz polskich wykonawców? (np. Sarsę)
    23. Ulubiona piosenkarka?
    24. Znasz osobiście jakąś sławną osobę?
    25. Jesteś bardziej realistą czy optymistą? A może pesymistą?
    Mam nadzieję, że Ci dałam fajne pytania! Bardzo lubię Twój blog! Zapraszam do mnie!
    Mireille ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluje na zestaw dla kuca *.*
      Dziękuję za pytanka i miłe słowa :)

      Usuń
    2. Można go kupić za ok. 50 zł. :)

      Usuń
  2. Ja mam u siebie tylko starego skokowego jeźdźca, ale przymierzam się do zakupu następnego. Bardzo podoba mi się tegoroczna dżokejka do wkkw. Myślę, że świetnie pasowałaby do mojej galopującej klaczy z 1991 roku. Na resztę jeźdźców też mam chrapkę. Nie wiem czemu, ale ostatnia dżokejka od zawsze wyglądała mi na wyższą O.o Bardzo fajna notka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uu klacz z 1991 -super :D
      To mnie się niższa wydaje xD
      Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Fajny post i opisy :)
    Ja posiadam jeźdźca skokowego
    ale bardzo podoba mi się jeździec pokazowy ;)
    Czekam na opis klaczy lipicjańskiej
    a teraz pytania
    - gdzie chciałabyś spędzić te wakacje ?
    - ulubiony dżem ?
    - spagetti bolonese vs spagetti carbonara ?
    - byłaś kiedyś w UK ?
    - jesteś teraz w trakcie czytania jakieś ksiązki (jeśli tak to jakiej) ?
    - nosisz czapkę z daszkiem ?
    - ulubiony kwiat ?
    - ulubiona pora roku ?
    - w jakim miesiącu się urodziłaś ?
    - noc vs dzień ?
    - obchodzisz hallowen ?
    - ulubione polskie święto ?
    - podobają ci się zagraniczne imiona ?
    I to na tylę pozdrawiam i zapraszam na mojego
    nowego bloga http://hogwartgryfindor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Na pytanka odpowiem chetnie :)
      Juz zaglądam !
      Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Jejusiu, ale fajne figurki!
    Od razu mi się spodobały!
    Będę wpadać częściej.
    Pozdrawiam!
    LovleyBooks => lovelybooks23.blogspot.com
    PS. Prowadzę blog z przyjaciółką. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz lecę na twój blog :D
      Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  5. Cze...! Fajny blog, zapraszam do mnie ;)
    ~Ula ;)

    OdpowiedzUsuń