piątek, 25 marca 2016

#1 Dodatek : Praktyczne uszka na telefon ♥

Hejka !
Jak już pewnie   słyszeliście    przeczytaliście na blogu Cysi - post z uszkami na telefon ( klik) , tak pewnie wiecie że u mnie miał również ukazać się takowy post.A więc jest♥

Tak tak kupiłam wreszcie te uszuchy Cysia!
A , i dzięki za komy ♥♥♥

Zaczynajmy !

Uszka wyglądają o tak:

sorka że zdj takie przymulone xD
 PLUSY:
* są wykonane całkowicie z silikonu (?)
* pasują na każdy model
*chronią telefon z każdej strony
* mają ciekawy wygląd
* są bardzo fajnym dodatkiem, urozmajcają wygląd telefonu
* cena nie jest zbyt kosmiczna
* mimo braków otworów da się normalnie używać telefonu (tzn. przyciski włączania , regulacja dźwięku itp)
 * duża gama kolorystyczna ( zieleń, róż, błękit  aż po wieloklorowe)
* różne rodzaje ( bez uszek, uszy królika, misia)

 Tak wyglądają na moim telefonie :

Jak widać upolowałam zielone
MINUSY
 * trochę się naciągają
* na większych modelach czasem odmawiają posłuszeństwa , spadają itp
* uszka troszkę się krzywią

W moim przypadku  miałam do wyboru zielone uszka misia, czarne królika oraz niebieskie i różowe bez uszek. Prócz tego kilka wielokolorowych ale one wydawały się sztuczne :/
Dałam za nie równe 20 zł tak jak Cysia wspominała.
Na dole mają jeden jedyny otwór na ładowarkę.

Uważam że  są naprawdę świetne i warte polecenia ♥

O uszkach  to tyle .... Dam Wam jeszcze kilka fotek innych ciekawych wg mnie etui itp.


Co on tu robi ?!



 

 
Czarne najlepsze *.*

Tyle z inspiracji ♥
Żeby nie było nudno ( bo w kilku poprzednich postach mało zdj było ) to teraz jeszcze jako mały bonus zdjęcie Elviska ♥

 Który z etui najbardziej przypadł Wam do gustu?
A może macie już jakieś ?
Nie zapomnij o opinii w komku <3

Pozdrawiam cieplutko ♥ 
Roxy



7 komentarzy:

  1. Fajne uszka :3
    Też miałam kiedyś świnkę morską, ale zdechła ;-;
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne uszka! So cute!
    Nie znoszę etui na telefony....
    Ale fajnie, że ty lubisz! :-)
    Pozderki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super uszka ;)
    fajnie się prezentują :)
    Bardzo słodka ta świnka morska <3
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehs hehs,uszuchy.
    Ja upolowałam różowe :3
    (Wolę różowe,takie gusta xD Taki mamy klimat! xD )

    Hehs hehs. (*faceplam*)

    Fajny post ^ ^
    Spotykamy się we wtorek! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy patent. :D
    Przyznam,że nigdy jeszcze nie spotkałam takiego wynalazku i także zastanawiam się teraz nad zakupem pokazanego przez ciebie dodatku. :)
    POZDRAWIAM!!!
    MÓJ BLOG(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne etui,chociaż ja gustuje w bardziej zabudowanych ;). Pozdrawiam i zapraszam na n/n :) : equestrian-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, może też sobie kupie :D

    OdpowiedzUsuń