niedziela, 29 listopada 2015

Ponad 2000 wyświetleń ;**❤

Dziękuję ! ;* w tym poście chcę Wam z całego serca podziękować za ilość wyświetleń ;) bez Was ten blog by nie istniał, to wasza zasługa ! Zorganizuję na pewno Candy , tylko pomyślę nad nagrodą i ogółem to rozstrzygnę xd W szczególności : Maya J ❤ Iskra❤Agnieszka Candy ❤ Unique Aria ❤Karossi ❤ Shell ❤ Ida Lewandowska ❤ oraz wielu innych wspaniałch bloggerów ! Jeśli kogoś nie wymieniłam , przepraszam- zerknę i dopiszę 😃jeszcze raz bardzo dziękuję !💗
Wasza Roxy ;*
Pozdrawiam!  

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wyświetleń :)
    Ja chcę zrobić konkurs lub candy na 10 tys. wyświetleń.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego
    no i gratuluję ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Super <3 Dzięki za wymienienie mnie. Oby było więcej wejść ^^ Gratki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Pozdrawiam! :-D
    HorseCat

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję 💙 to w końcu dzięki Wam ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację, życzę ci nadal takich sukcesów.
    Pozdrawiam<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie,ja wcale nie zaglądam na Twojego bloga ;>

    Nie wchodze tu codziennie i wcale nie komentuje postów ;>>

    Ehh,co tam-zapomnieć o mnie.

    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za uwzględnienie mnie ^ ^

    :******

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo dziekuje <3
    Twoj blog jest naprawde cudny i jesli bedzie candy na bank wezme udzial :3
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń