wtorek, 31 października 2017

Nieszczęsna szkoła

Hej kochani 💗
Spokojnie, nie zapomniałam o Was. Cały czas pamiętałam lecz szkoła i inne rzeczy uniemożliwiły mi napisanie tutaj czegoś. Czasu mało , bo w ostatniej klasie gimnazjum jednak tak łatwo nie ma i trzeba się przyłożyć aby uzyskać jak najlepsze wyniki na koniec półrocza jak i roku. Różne wyjazdy, komplikacje z Internetem. Nareszcie udało się. 
Co u mnie?
Niewiele się zmieniło-praktycznie nic, prócz tego że myślę już nad jakimś "końskim" prezentem na święta. Coś czuję że padnie pewnie na jakiegoś Trada chociaż w sumie nie wiem.  Muszę poszperać trochę i podjąć decyzję ;)
Niebawem odwiedzę też Wasze blogi i poczytam je. Dawno mnie tam nie było.
Także kończę ten post i idę robić zdjęcia na kolejne wpisy.
Na koniec spontaniczna fotka z półki.

Pozdrawiam cieplutko i do następnego posta!
Roxy

6 komentarzy:

  1. Mnie też bardzo szkoła męczy (piątka też 3 gim!) Ja na święta też coś nodelowego planuję ale zupełnie nie wiem co :D bardzo fajnie,że coś napisałaś.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj uwierz mi, całe gimnazjum to prościzna (zresztą nie chwaląc się co roku miałam pasek nie ucząc się praktycznie wcale), dopiero technikum dało mi w kość (2 klasa obecnie), jeszcze będziesz chciała do tego wrócić ;) oczywiście to też zależy od osoby więc jak najbardziej rozumiem że może ci to zajmować czas ^^
    u mnie na blogu jest kilka recenzji tradków, może wpadniesz? ^^ ostatnio chociażby pojawiła się recenzja Phoenixa :>
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty
    whitearabianstudio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję pasków :)
      Oczywiście że wpadnę i chętnie poczytam ^^ Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. O, super, że coś napisałaś, bardzo Cię lubię czytać ;) W moim przypadku szkoła też mi uniemożliwia tak częste pisanie - ostatnio mi nie idzie z opisami filmów, ale zawsze coś fajnego się obejrzy :D Poczytałabym opis jakiegoś nowego modelu, ja też powinnam jakiegoś nowego kunia sobie sprawić. Mimo, że listopad świeży, to już się zastanawiam, co kupić najbliższym...
    Pozdrawiam i życzę dużo weny pomysłowej! Wpadniesz do mnie?
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Eh ta szkoła
      Spraw Spraw, ja czekam na opis :D
      Również pozdrawiam ❤

      Usuń